.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی شهرداری جویبار و همزمان با دهه مبارکه فجر ؛
از آئین کلنگ زنی محور جویبار به کوهی خیل بنام سردار شهید سلیمانی تا افتتاح پروژه رفیوژ میانی، اجرای روشنایی خیابان بحرخزر و میدان آزادگان شهر جویبار + تصاویر
شمال نیوز : شمال نیوز : همزمان با دهه مبارکه فجر دو رویداد بزرگ در شهر جویبار از سوی شهرداری این شهر رقم خورد تا وعده های شهردار جوان و پرتلاش جویبار یکی پس از دیگری عملیاتی شود .....

 

شمال نیوز : همزمان با دهه مبارکه فجر دو رویداد بزرگ در شهر جویبار از سوی شهرداری این شهر رقم خورد تا وعده های شهردار جوان و پرتلاش جویبار یکی پس از دیگری عملیاتی شود .

 

به گزارش شمال نیوز، مردم جویبار در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد آئین « افتتاح پروژه رفیوژ میانی، اجرای روشنایی خیابان بحرخزر و میدان آزادگان » و « کلنگ زنی محور جویبار به کوهی خیل با نام سردار سلیمانی » بودند .

 

 

شهردار جویبار  در آئین کلنگ زنی محور جویبار به کوهی خیل با نام سردار سلیمانی که با حضور رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران، اسد فرماندار جویبار ، اعضای شورای شهر و رضیان نماینده مجلس و سایر مسئولین شهری و استانی انجام شد، این پروژه را در راستای خدمات رسامنی مطلوب به شهروندان دانست و گفت : تعریض محور جویبار به کوهی خیل با همکاری شهرداری جویبار ،شهرداری کوهی خیل و اداره راهداری بصورت مشترک در حال انجام است.

دکتر همت محمدنژاد ، با گرامیداشت یاد شهدا ،امام (ره) و دهه فجر خاطرنشان کرد : جویبار در ریل توسعه و پیشرفت است و در این راستا حرکت رو به رشدی خواهیم داشت.

شهردار جویبار افزود : در مدت ۵ ماه ماهه حضورم در جویبار با هماهنگی شورای شهر، اتفاقات خوبی در جویبار رقم خورده است ، بطوریکه از حدود ۵۰۰ کوچه و خیابان آسفالت نشده با توجه به ضعف شهرداری ها در مقوله بودجه تاکنون ۳۰ کوچه به هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آسفالت شده است.

وی ادامه داد : روند آسفالت در سال ۹۹ نیز ادامه دارد و برای مقوله تفکیک زباله و پسماند نیز سوله ای قبل از عید افتتاح می شود .

وی گفت : به طول هزار و ۳۰۰ متر رفیوژ،تعریض و آسفالت با بودجه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال  از میدان سپاه تا آزادگان ، با حمایت رئیس سازمان  برنامه و بودجه انجام و ۳ میلیارد تومان نیز برای محور سردار سلیمانی در نظر گرفته شد که این پروژه به صورت رسمی کلنگ زنی و روشنایی رفیوژ آن در دستور کار قرار گرفته که از میانه  ۴ بانده می شود و در سال آینده در هفته دولت این محور افتتاح خواهد شد .

شهردار جویبار با تاکید بر اینکه محور جویبار به کوهی خیل به دریا متصل می شود افزود : اتمام این محور باعث رضایتمندی مردم خواهد شد که با برآورد ۱۰ میلیارد ریال به نتیجه خواهد رسید که در همین جا از معاون محترم عمرانی استاندار خواستار حمایت هستیم.

 

معاون هماهنگی عمرانی  استانداری مازندران نیز در این افتتاحیه با اشاره به اینکه پروژه های خوبی در شهرستان جویبار رقم خورده است ، اظهار کرد: شهرستان جویبار قابلیت کشاورزی و گردشگری زیادی دارد و از این رو پروژه ها باید در مسیر گردشگری و رونق این شهر بهره برد.

مهدی رازجویان افزود : این پروژه ها باید در زمان بهره برداری اعلام شده به سرانجام برسد اما یکی از مهمترین خصایص این پروژه نامگذاری این پروژه به نام سردار سلیمانی بود.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران گفت:همه ما یک قاسم سلیمانی هستیم و به همین جهت این بلوار به این نام نامگذاری شد.

 

رازجویان همچنین در مورد اعتبار این پروژه خاطرنشان کرد : مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اوراق به شهرداری جویبار و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرداری کوهی خیل در نظر گرفته شده است و اعتبار کل پروژه نیز ۱۰ میلیارد تومان است.

وی گفت : پروژه توسط پیمانکار آغاز و پس از پیگیری های لازم انجام و تخصیص اعتبار محقق شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: حد فاصل بین دو شهر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل پایانه ها انجام می شود تا اتصال دو شهر نیز محقق شود.

رازجویان در مورد زمان اتمام پروژه نیز یادآور شد : فاز یک این پروژه در هفته دولت سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

 

 

پس از یک عملیات اجرائی 4 ماهه ؛

افتتاح پروژه رفیوژ میانی، اجرای روشنایی خیابان بحرخزر و میدان آزادگان

 

 شهردار جویبار در آیین افتتاح پروژه رفیوژ میانی،اجرای روشنایی خیابان بحرخزر و میدان آزادگان با اشاره به اینکه برای توسعه و آبادانی شهر جویبار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد اظهار داشت: این پروژه با تلاش شبانه روزی ظرف مدت ۴ ماه افتتاح شد .

وی افزود: پروژه رفیوژ میانی ،اجرای روشنایی خیابان بحرخزر و میدان آزادگان با متراژ ۱۲۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار جویبار خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف ساماندهی و بهبود عبور و مرور و کاهش تصادفات اجرا شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.